SUSRET SA URANOM
NA 8° ŠKORPIJE NA ODMORU

Autor:
Biljana Jovanović

Godišnji odmori su prikazani 5.poljem u natalnoj karti. Vladar 5. polja, njegovi aspekti, dispozitor ( planeta koja vlada znakom u kome se nalazi neka druga planeta ili vrh kuće), planeta(e) u tom polju nam opisuju gde idemo na odmor, šta nam se tamo dešava i koga tamo srećemo.

Rođena sam 05.Septembra 1977. u Beogradu u 00:08 :40 AM CET -1

Moj Uran , položen u 5. polju (godišnji odmori), na 8.° znaka Škorpije, oduvek je imao snažnije dejstvo (zbog egzaltacije), od Venere, koja je vladarka tog polja ( 5.polje počinje u znaku Vage). Svi Uranovi aspekti ( trigon sa Ascendentom, Jupiterom i Marsom, sekstil sa Suncem i Merkurom i kvadrat sa Venerom) bi se ispoljili na svakom odmoru.

Svake godine, na odmor ( 5.polje) idem sa prijateljima (Uran), upoznajem nove (Uran) prijatelje (Uran), neobične ljude ( Uran), elektroinženjere ( Uran), programere ( Uran),  pilote (Uran), padobrance ( Uran), stjuarde ( Uran), homoseksualce ( Uran) i astrologe ( Uran).

Vladarka 5. polja, Venera u aspektu sa Uranom koji se nalazi u tom polju, ukazuje da upravo na odmoru mogu sresti ljude koji nose simboliku Urana.

Vladar 11. polja Mars ( prijatelji), u trigonu sa Uranom u 5. polju (odmori), ukazuje da prijatelje mogu upoznati na odmoru i da oni isto tako nose simboliku Urana.

Uran (prekidi) u 5. polju (odmori) i vladar 5. polja ( odmori) u kvadratu sa Uranom ( prekidi), su mi više puta u životu doneli nagle i neočekivane prekide odmora. Zbog toga sam odavno donela odluku da na jednom mestu na odmoru ne boravim više od 2 do 3 dana, kako bih ublažila dejstvo ovog aspekta.

Uran je planeta koja simbolizuje promene, novine, koja žudi za novim iskustvima i avanturama. On ne trpi rutinu, ustaljenost, dosadu i vezanost za jedno mesto. ("Uran se vezati ne može"). Ako ja ne bih sprovodila promene, Uran bi se potrudio da to uradi umesto mene.

Ove godine sam odlučila da ostvarim astro-simboliku iz moje natalne karte.  Godišnji odmor   (5.polje), sam provela sa prijateljicom ( Uran), u zemlji koju nastanjuju muslimani ( Škorpija). Izbor je pao na Tunis, najliberalniju ( Uran) muslimansku ( Škorpija) zemlju, posle Turske.

Uran dolazi iz 9. polja ( inostranstvo) u 5. polje ( odmori), pa ja odlazim u inostranstvo sa prijateljicom ( vrh 9. polja u Vodoliji), avionom ( Vodolija), radi odmora ( Uran, vladar Vodolije u 5. polju).

Na aerodromu ( Uran), na odmoru ( 5.polje), upoznajem Marka,  koji je rođen u znaku Vodolije ( vladar Uran), sa Ascendentom u znaku i na stepenu Škorpije ( Moj Uran je na 8° Škorpije). Marko je programer ( Uran) i 10 godina se aktivno bavi padobranstvom (Uran). Završio je Elektrotehnički fakultet ( Uran trigon Mars daju elektroinženjere).

Uran je u trigonu sa Jupiterom ( stranac, inostranstvo), pa je on polu Italijan-polu Srbin ( otac mu je Italijan a majka Srpkinja). Jupiter se nalazi u znaku Raka ( domovina., domaće poreklo), pa je on rođen u Srbiji, a 2° (stepen Bika) nam govori da je u pitanju Vojvodina, jer ona nosi simboliku znaka Bika.

Uran simbolizuje promene a Jupiter veru, religiju, pa je Marko iz katoličanstva prešao u pravoslavlje.

Najveće iznenađenje za mene je bilo kada sam saznala da Marko i njegova supruga Marija stanuju u mom kraju, odnosno komšiluku. Odmah sam se setila, da je moj Uran u sekstilu sa Suncem, koje vlada mojim trećim poljem ( komšiluk) i Merkurom ( komšije), vladarom 4.polja ( kraj u kome živimo). Obe planete se nalaze u mom 3.polju ( komšiluk) u konjukciji.

Kvadrat Urana i Venere ( više partnera odjednom, paralelne veze, amoralne veze) se ispoljio na taj način što je Marko  svima pričao ’’da živi sa tri žene’’ ( njegova supruga, moja prijateljica i ja). Nas četvoro smo bili nerazdvojni, tako da su mu svi zavideli, misleći da stvarno ima tri žene. To je naravno bila šala za druge!

Nakon ovog događaja, mislila sam da je sva simbolika ispunjena i da mi Uran više neće prirediti nijedno iznenađenje. Ali on me je opet iznenadio, kada mi je upriličio susret sa dva homoseksuaca ( Uran simbolizuje homoseksualce) u jednom restoranu (5.polje). Nisam mogla da verujem da ću u jednoj muslimanskoj zemlji upoznati homoseksualce. Oni su pozvali moje prijatelje i mene u klub u kome su nastupali kao transvestiti. Odlučili smo da ipak ne odemo u taj klub i ne prisustvujemo njihovom šou-programu.

Nakon nekoliko dana, naš vodič nas je pozvao da dođemo u jedan restoran u kome su za strance organizovali prenos "Eurosonga". Kao iznenađenje večeri, pojavili su se oni isti transvestiti ( Uran), koji su nam predstavili svoj šou program. Jedan od njih je u jednom momentu, sasvim iznenada, podigao haljinu, skočio na jednog mladića koji je stajao za šankom i simulirao seks. Kada u 5.polju ( odmor, mesto za izlazak), imate Urana (homoseksualci, transvestiti) u znaku Škorpije (seks), morate prisustvovati ovakvom događaju. Kvadrat Urana i Venere ( tipičan aspekt za homoseksualce i razno-razne pervezije), to samo dodatno potvrđuje. Pomislila sam da je dobro što ja nisam muškarac i nemam ovakvih sklonosti, jer bih se verovatno našla u ovakvoj nezgodnoj situaciji.

Posle nekoliko minuta, svi smo pevali i igrali uz hitove grupe "Abba" koje su izvodili transvestiti. Moram da priznam da su nam priredili sjajnu zabavu!

Te iste večeri,  razmišljala sam o Uranu na 8° Škorpije i njegovoj simbolici. Pokušavala sam da se prisetim svih događaja i ljudi koje sam upoznala, a koji su nosili navedenu simboliku. Setila sam se da sam pre nekoliko godina u Egiptu, na god.odmoru ( 5.polje), upoznala jednog mladića, astrologa (Uran), koji mi je priznao da je homoseksualac ( Uran), prilikom obilaska grobnica ( Škorpija) Ramzesa, Tutankamona i ostalih faraona. On je bio jako nesrećan i utučen, jer je upravo tada raskinuo svoju dugogodišnju vezu sa dečkom. Prekid ljubavne veze ( Uran kvadrat Venera) ga je toliko snažno uzdrmao, da je često razmišljao o samoubistvu (Uran). Mene je lično šokirao, kada je rekao da boluje od sifilisa (Škorpija-polne bolesti).

Prošle godine, na odmoru (5.polje) u Petrovcu, upoznala sam elektroinženjera ( Uran), koji radi u poreskoj upravi ( Škorpija-porezi).

Nakon nekoliko dana, upoznala sam i drugog elektroinženjera (Uran) u blizini reke  (Škorpija) Bojane. Ovaj čovek je nekoliko godina proveo na ratištu u Hrvatskoj i Bosni, gde se nekoliko puta našao u smrtnoj opasnosti  (8° Škorpije), zbog eksplozija bombi ( Uran) u njegovoj blizini. Zbog toga je nekoliko puta bio na operacionom stolu  (Škorpija-operacije).

Najsnažniji i najupečatljiviji utisak na mene je ostavio odmor u Crnoj gori, daleke 1998 godine.

Drugarica Mirjana ( Uran), me je u avgustu 1998 godine, iznenada i neočekivano ( Uran), pozvala na odmor (5.polje)!

Uran u 5. polju i vladar 5.polja u aspektu sa Uranom su mi doneli nagli, neplanirani i neočekivani odlazak na odmor. Spakovala sam kofere u roku od dva sata i krenule smo na more do njene vikendice.

Mirjana, mi je spremila jedno prijatno iznenađenje kada mi je saopštila da nas tamo čekaju naši stari prijatelji, koje dugo nismo videli.  Moji prijatelji ( Uran),  su živeli  na Kosovu (Škorpija). U to vreme su već počeli sukobi sa Šiptarima, a pošto su oni bili u opasnosti (8° Škorpije), morali su da se presele kod rođaka u jednom mestu u podnožju Kopaonika. Oni su me upoznali sa jednim mladićem ( njihov prijatelj), koji je nakon nekoliko meseci intenzivnog druženja, postao i moj dobar drug (Uran).

U početku ništa nije ukazivalo na to da će moj novi prijatelj ( Uran), koga sam upoznala preko prijatelja ( Uran), na odmoru ( 5.polje), postati ubica ( Škorpija i 8°) i samoubica ( Uran simbolizuje samoubistva).

Kako su dani prolazili, njegovo ponašanje je postajalo sve čudnije ( Uran). Osetila sam da on u sebi nosi neki duboki unutrašnji nemir ( Uran) i da postaje pravi buntovnik ( Uran) bez razloga. Iako tada nisam poznavala astrologiju i nisam mogla da vidim gde se krije opasnost, intuitivno sam predosetila da će se dogoditi nešto strašno.

Moj prijatelj (Uran) je ubio (Škorpija,8. stepen) svoju devojku ( Venera na 8° u egzaktnom kvadratu sa Uranom), jer se ispostavilo da je ona njegova dalja rođaka, baš kada je trebalo da se venčaju. Nakon toga, on ubija sebe ( Uran-samoubistvo). Ubistvo i samoubistvo je počinio vatrenim oružjem ( Uran u aspektu sa Marsom koji simbolizuje vatreno oružje). On je bio stranac ( Uran u aspektu sa Jupiterom i Uranov dispozitor Mars u egzaktnoj konjukciji sa Jupiterom), odnosno majka mu je bila Albanka a otac Italijan.

O tom događaju saznajem iz dnevnih novina "Večernje novosti". Kako se to vidi u mojoj natalno karti?

Merkur, koji simbolizuje vesti, informacije, novine, nalazi se u mojoj natalnoj karti u svom prirodnom 3.polju ( sredstva za komunikaciju), na 12.stepenu (ovaj stepen nosi simboliku znaka Ribe, koja označava noć, veče), znaka Device ( Devica vlada svakodnevnicom, novine izlaze svakoga dana) u sekstilu sa Uranom ( prijatelj, samoubistvo) na 8° Škorpije (ubistvo, smrt). Merkur ( vest, tekst) u znaku Device ( sitno, malo), uticao je na to da tekst bude relativno mali, gotovo neprimetan.

Kada sam počela da pišem ovaj tekst, dobila sam E-mail od rođake (sestra od tetke) i zeta koji je pravi predstavnik Urana na 8ş Škorpije. Supružnici braće, sestara i rođaka su predstavljeni našim 9.poljem. Mojim 9.poljem vlada gore pomenuti Uran. Moj zet Mohamed je elektroinženjer ( Uran), izuzetno visok čovek ( Uran), Palestinac, musliman (Škorpija), koji živi u  opasnoj zemlji Izraelu.

Nekoliko puta su mi uputili poziv da svoj odmor provedem zajedno sa njima i njihovom porodicom u Vitlejemu. Kao hrišćanka, volela bih da posetim Vitlajem, mesto rođenja Isusa Hrista i Jerusalim, ali putovanje u Izrael bi za mene bila visokorizična i opasna avantura.

Uran na 8ş Škorpije je i vladar 8.polja ( smrt) i mogao bi da ukaže na susret sa bombašem samoubicom koji seje smrt. Uran vlada bombama, samoubicama, a Škorpija predstavlja smrt i muslimane. Izraelska vojska vrlo često bombarduje Palestince, što predstavlja dodatnu opasnost,  jer bi trebalo da posetim jednu palestinsku porodicu.

Rizik, opasnost, neizvesnost, nepredvidivost i faktor iznenađenja, bili bi moji verni saputnici na tom putu. Uran na 8ş Škorpije voli da sebe izloži  najopasnijim rizicima, avanturama i spreman je da život dovede u najopasnije situacije. Za Urana je najveće uzbuđenje gledati smrti u oči.

Nadam se da će ova oprezna Devica u meni, skupiti dovoljno hrabrosti za upuštanje u jednu takvu opasnu avanturu.